Selamat tinggal adik;'(

Diya Hanun | 12:11 PM | Saturday, February 4, 2012 | Leave a Comment Here (^_^)/
Assalamualaikum..
Semalam aku mimpi yang sara kecik salam n cium pipi aku....
huhuuu...dia cakap lepas ni adik da tak dapat jumpa akak da....
lepas tu dalam mimpi tu dia hilang....
huhuuu....
sedih betul....
boleh pulak mimpi pasal adik tu....huhuuu....
Sekarang adik sara kecik da kena ambil balik ke ibu kandung dia yang zalim...
sebab mak tiri dia tak sempat sekolahkan dia....
orang baru nak sekolahkan bulan februari tu tapi dia da amek....
hmmm....aku doakan dia tak diapa-apakan oleh ibu kandung dan keluarga sebelah ibunya...
ada ke patut dera anak...hmmm...lepastu pak tam dia pun ikut pukul dan pukul adik sara...
dia buat macam binatang....ish...
cian aku dengar bila mak tiri dia lagi sayang adik tu dari ibu kandung sendiri..huhuuu...
sekarang ni aku cuma boleh doakan adik tu selamat dan dilindungi Allah dari kezaliman ibu kandungnya....
hmmmm.....

P/s: Semoga kita berjumpa lagi adik khairina maisarah....

No comments:

Post a Comment

Please Be Nice