TRAGEDI DI AMBANG 2012

Diya Hanun | 11:47 PM | Saturday, December 31, 2011 | 1 Awesome Comment's
Firstly, Assalamualaikum...

huhuuu~ tak taw la nak ngadu kat sape lagi...
kat blog jela nampak ea!!
waaa.....sadis gler...ujung tahun 2o11 enset aku masuk air....
tahu la enset aku w100i tp aku sayang enset tu....
skang die kritikal...sob3...harap ko dpt "diselamatkan"

Tadi pulak spek aku exciden!
Aaaaaa....cian dy~
da innalillah..hmmm...
tgk nilah akibat nak cepat, n asek tanggal spek....sob3...
da kene pijak kete...amek kau...
CIAN AKU!! huhuuu...mase aku cari dia aku terjumpa dia dalam keadaan sadis...sebelah kaca pecah...kau cedera parah...dan akhirnya xpat diselamatkan....TRAGIS!
kalo mama aku taw memang aku kena!!!
aaaaa......takut!!! heheee....tp harap-harap gaji cpt masuk..leyh beli baru....
TERIMA KASIH SPEK KERANA DAH BERKHIDMAT UNTUK AKU SELAMA 1 TAHUN...

yang ade daun tu nampak tak dia xder cermin..hahax...mesti xkan..



SPEK MATA RM180
EXPIRED: 31.12.2011

1 comment:

Please Be Nice