MY FIRST DAY OF MY FIRST JOB

Diya Hanun | 10:15 PM | Monday, December 19, 2011 | Leave a Comment Here (^_^)/
First day aku??
hmmm....okla....aku jadik patung maniqueen..(btol ke eja tu?)
whatever la...heeheee...
pastu keje dy xsusa pun...lipat-lipat pastu susun...
orang pun tak ramai...
cume penat berdiri jerp...
heeheee....
kawan yang sebaya dengan aku ialah fatin..dia orang first same umo yang aku jumpa...
hohooo..
Dia baek..suka dia...eh bkn les ok....hohoo...
pastu yang lain tu athirah,syera.alia hmm sape lg ea....tu jela aku igt...
ahax tapi yang kelaka nyer ade akak yg jage bahagian aku ni dy nak benti esk...
aku dengar jela pe yang akak-akak tu borak....
ahaxx....yang kelaka bile akak tu kate leptup...
puas aku pikir ape bende nye LEPTUP tu...
hahaaaa....
LAPTOP ghopanya....
pasai den...
pelik2 jer an...ade plak costumer neh komplen....
haiya kedai ni byk burung ma...takut dia berak2 nanti...
hahaaa.....tak pela...ade taman burung di sini auntie....
ekekeee....tp okla keje neh....tak penat,,...just lenguh kaki....huhuuu!!!!!!


HARAPAN AKU!!!
SEMOGA KEJE NEH MEMANG AKU DAPAT NGAM LA...HUHUUU!!

No comments:

Post a Comment

Please Be Nice