PENAT NYER....

Diya Hanun | 12:32 PM | Saturday, April 2, 2011 | Leave a Comment Here (^_^)/
Da lame x bukak blog nie.....busy la katekan....huhuu....
mggu lepas smmggu aku demam....fuuhh....yelakan...cuaca skang macam plik jer....
redup2 tapi panas....bile panas plak mmg menyakitkan kulit bile dok lame2 bwh matahari tu....
ok sekarang nie ramai yang demam...so xbape kisah la kan...


skang aku nak citer sikit sal pengalaman aku masuk pertandingan pantun n bahas kat skowl laen....
heheee.....walaupun kalah tapi aku xkesah sbb aku masok nie pown kena paksa....huhuu
pertndingan pantun nie diadakan kat SMK BANDAR RINCHING......
sekolah aku SMK KHIR JOHARI BERANANG lawan ngan skowl SMK ENGKU HUSIN...
markah die xlah jaoh beza....mungkin bkn rezki....so kalah...


Pertandingan bahas ala parlimen tu plak diadakan pada 31 Mac 2011..diadakan kat SMK BANDAR TASIK KESUMA.....
Taw x kitowg latihan sehari jer....
huhuuu.....sehari sebelum tu kitowg bertungkus lumus wat bahas.....tp disebabkan kitowg hnye sempat latihan yg
pihak kerajaan jer....so kitowg kalah....lawan ngan smk bandar rinching sebagai pihak pembangkang....
so oleh kerana xsempat wat yang pihak pembangkang pnye text...kemenangan xbpihak pada kami......sob3....
latihan pown shari.....keh3,,,xprepare langsung....n mmg da taw pown kami xkn menang....
heheee....xkesah la....asalkan da wat yg terbaek....

p/s: demam aku jd nyer sal xckup rehat n tido....huhuuu

No comments:

Post a Comment

Please Be Nice